ІОП "ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ"
Среда, 17.04.2024, 00:42
Меню порталу
Пошук
Категории раздела
Дослідження з питань впровадження ДО [53]
Технології дистанційної освіти, інноваційні методи навчання, ІКТ в ВНЗ
Фізико-технічні дослідження [7]
мікро-, нано-, оптоелектроніка; акустика; технічна електроніка
Гуманітарні дослідження [2]
Філософія державного управління, соціокультурні дослідження
Розвиток творчості [11]
Методика преподавания естественнонаучных дисциплин [9]
Друзі порталу
Вища школа
Корисні посилання
МОН України

ДНУ "ІМЗО"

НАПН України

НАН України

Якість освіти

Educational Era

Нова українська школа

Університет менеджменту освіти

Педрада (портал освітян України)

Луганська облдержадміністрація

Управління молоді та спорту Луганської облдержадміністрації

Законодавство України

Електронні інформаційні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського

Пошук поштових відправлень

Наше опитування
Якби вам запропонували навчатися дистанційно, що для вас було б найважливішим
Всего ответов: 18
Статистика


Украина онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 82
Показано материалов: 21-30
Страницы: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 »

Воронкін О.С. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вишів / О.С. Воронкін // Інформаційні технології – 2015 : зб. тез II Української конференції молодих науковців (м. Київ, 28-29 травня 2015). - С. 16-18.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 962 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 27.09.2015 | Комментарии (0)

Воронкін О.С.
Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”

У статті здійснено історико-педагогічний аналіз психолого-педагогічних досліджень інформаційно-комунікаційних технологій з 1950-х років до сьогодення. Описано персональний внесок вітчизняних науковців у справі дослідження ІКТ. Проаналізовано матеріали періодичних видань і дисертацій. Виокремлено наступні напрямки дисертаційних досліджень: а)психолого-педагогічні основи застосування програмованого навчання, екранно-звукових засобів, технічних засобів навчання та засобів автоматизації навчального процесу; б) використання автоматизованих (інформаційних) навчальних систем і класів, побудова діалогових навчальних систем, дидактичні можливості комп’ютера; в) проблеми інформаційної підготовки, інформаційної культури (компетентності) студентів (викладачів); г) психологічні, дидактичні, філософські, методичні аспекти організації навчання з використанням ІКТ; д) розвиток інформаційно-освітнього середовища та інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Крім педагогічних, психологічних та інших аспектів використання ІКТ, робиться наголос на важливій ролі технологічних засобів підтримки неперервності освітнього процесу. Розглянуто можливі варіанти щодо реалізації форм навчальної діяльності в насиченому ІКТ-середовищі – лекційні, семінарські, консультаційні, лабораторні заняття, вебінари. Можна зробити висновок, що найефективніший вид навчальної діяльності передбачає такий ступінь засвоєння матеріалу, при якому студент може навчати іншого.

Ключові слова: комп’ютеризація; інформатизація; інформаційно-комунікаційна технологія навчання.

Завантажити статтю

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 563 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 27.09.2015 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. РОЛЬ “ХМАРНИХ” ОБЧИСЛЕНЬ У РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ / О.С. Воронкін // FOSS Lviv 2015 : збірник наукових праць V міжнар. наук.-практ. конф. (23-26 квітня 2015 р., м. Львів). – Львів, 2015. – С. 12-15.

Materials of the report is devoted to the role of “cloud” computing in implementing the concept of open education. The new paradigm of learning activities based on the idea of massive collaboration, the ideology of open educational resources, combined with network organization of interaction between participants. The issue of forming e-pedagogy is actualized.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 696 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 11.07.2015 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Психолого-педагогічні особливості дизайну мультимедійних навчальних систем: історичний аспект / О.С.Воронкін // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності : тези доповідей науково-практичної конференції (Київ, 12-13 листопада 2014 р.). - К. : НАУ, 2014. - С. 19.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 614 | Добавил: voronkin | Дата: 17.04.2015 | Комментарии (0)

Новые информационные технологии в образовании для всех: непрерывное обучение : колект. моногр. / [Авторский коллектив: В. И. Гриценко, В. Б. Белоусова, В. Б. Артеменко и др.]. – К. : изд. дом "Академпериодика", 2013. – 207 с.

Скачать pdf файлом

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 547 | Добавил: voronkin | Дата: 09.04.2015 | Комментарии (0)

Манако А.Ф., Воронкін О. С. Базові аспекти еволюції використання мультимедійних технологій в освіті // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах: науково-методичний журнал, 2014. –  № 1 (49). – С. 4–9. - [Завантажити]

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 522 | Добавил: voronkin | Дата: 28.02.2015 | Комментарии (0)

Воронкін О. С. Конвергенція інформаційних технологій як джерело педагогічних інновацій у вищій школі // Информационные процессы и технологии «Информатика 2014»: материалы VII Международной науч.-практ. конф. (22-26 апреля 2014 г., г. Севастополь). – Севастополь, 2014. – С. 119-120.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 2082 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 28.02.2015 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів України у 90-х роках ХХ ст. - на початку XXI ст. // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - № 20. – С. 99-116. - Режим доступу : http://ite.kspu.edu/webfm_send/794

У статті на основі широкого кола джерел і матеріалів здійснено спробу визначити і охарактеризувати основні віхи еволюції інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів України з 90-х років XX ст. до сьогодення. Історичні етапи досліджуються на основі аналізу матеріалів науково-практичних конференцій, спеціалізованих фахових видань у галузі педагогічних наук та інших навчально-методичних видань, а також юридичної бази, організаційних аспектів, процесів інформатизації та комп'ютеризації навчальних закладів. Розглядається еволюція міжнародних програм і рекомендацій у системі підготовці фахівців інформаційного профілю, а також національна структура ІТ-спеціальностей. Робиться висновок, що у 1990-х роках відбувалася системна підтримка ІКТ на всіх рівнях освіти та зароджувалися перші дистанційні технології навчання, у 2000-х роках розвиваються технології веб-орієнтованого навчання та інші технології навчання. Широке впровадження ІКТ в навчальний процес сприяло появі нових спеціальностей, у тому числі для підготовки науково-педагогічних кадрів, широкої підтримки віртуальних навчальних середовищ, масової реалізації концепцій відкритої та неперервної системи освіти, а також напрацюванні міжнародних та національних стандартів і рекомендацій щодо викладання інформатичних дисциплін в університетах.

Ключові слова: інформатизація; нова інформаційна технологія; компетентність; комп’ютерна технологія; технології дистанційного навчання.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 498 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 29.12.2014 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Можливості використання системи QR-кодів у вищій школі / О.С. Воронкін // FOSS Lviv 2014 : збірник наукових праць четвертої міжнародної науково-практичної конференції (24-27 квітня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 145-149.

 

Стисло розглядаються питання, пов'язані з використанням технології QR-кодів у навчальному процесі вищих навчальних закладів.

 
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 4403 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 29.04.2014 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Еволюція вільного програмного забезпечення в контексті формування ринку інформаційних послуг / О.С. Воронкін // FOSS Lviv 2014 : збірник наукових праць четвертої міжнародної науково-практичної конференції (24-27 квітня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 141-145.

 

Стисло розглядаються питання, пов'язані з еволюцією вільного програмного забезпечення з другої половини XX ст. до сьогодення.

 

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1424 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 29.04.2014 | Комментарии (0)

Українські свята
Праздники Украины
Форма входа
Edutopia RSS
ІОП "Технології дистанційної освіти" © Lugansk, Ukraine, 2024 Конструктор сайтов - uCoz