Коновальчук Марина Валеріївна, к.пед.наук, доцент кафедри педагогіки і методики початкового навчання ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка
У статті розглядається сутність та основні положення педагогіки життєтворчості, яка цілеспрямовано активізує духовно-практичну діяльність особистості, спрямовану на творче проектування і здійснення власного життя. Презентовано авторську програму «Світ творчості», яка є одним із шляхів реалізації ідей педагогіки життєтворчості у початковій школі.
Метою даної статті є показ можливостей
формування пізнавального інтересу учнів засобами реалізації
міжпредметних зв’язків, що переростають в інтеграційні процеси
формування знань на уроках фізики з іншими природничими науками, зокрема
з біологією та біонікою.
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ УКРАЇНИ
Воронкін Олексій
Луганський державний інститут культури і мистецтв, Україна
Воронкін О. С. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ УКРАЇНИ /
О. С. Воронкін // New information technologies in education for all:
learning environment : збірник праць VI Міжнародної конференції,
ITEA–2011, м. Київ, 22–23 листопада 2011 р. – Київ, 2011. – С. 294–300.
У роботі розглядаються результаті
експериментального дослідження з виявлення причин, що гальмують
впровадження дистанційної форми навчання. Робиться висновок про
недосконалість наповнення вітчизняними медійними матеріалами
інформаційно-освітнього середовища.
ПЕРСОНАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ МЕРЕЖІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Воронкін Олексій
Луганський державний інститут культури і мистецтв, Україна
Воронкін О. С. ПЕРСОНАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ МЕРЕЖІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ / О. С. Воронкін // New information technologies in education for all: learning environment : збірник праць VI Міжнародної конференції, ITEA–2011, м. Київ, 22–23 листопада 2011 р. – Київ, 2011. – С. 202–208.
У роботі висвітлюються актуальні питання еволюції навчального середовища
у контексті розвитку цифрових мереж. Розглядаються основи формування
персональних навчальних мереж, а також теорії конекціонізму та
конективізму
Воронкін О. С. Досвід викладання фізики в Луганському державному інституті культури і мистецтв / О. С. Воронкін // Актуальні питання біологічної фізики та хімії. БФФХ–2011 : матерiали VII Міжнар. наук.-техн. конф., Севастополь, 26–30 квіт. 2011 р. – Севастополь, 2011. – С. 334–336.
У
роботі розглядаються актуальні
питання поширення вільного програмного
забезпечення та перспективні безкоштовні
Internet сервіси для базової підтримки
дистанційної форми навчання. Робиться
висновок про необхідність прийняття
цільової програми по впровадженню
відкритого програмного забезпечення
у сфері державного управління, в органах
державної влади, місцевого самоврядування
та навчальних закладах України.
Прогресс в информационных и
коммуникационных технологиях (ИКТ) во многом обусловил активно идущий ныне,
прежде всего, в экономике, процесс глобализации, который не может не
затрагивать культуральные традиции и сферу образования.Стратегическим направлением развития
образовательных систем в разных странах мира в ХХI веке является формирование перспективного
образования, базирующегося, с одной стороны, на интеграции в глобальное
образовательное пространство, а с другой, - на создании собственных
информационных ресурсов и сред. Подчеркнем, что первым по важности среди
определений образовательных систем выделяется понятие перспективности,
то есть «обеспечение будущего».
У статті
висвітлюються деякі аспекти питання про сутність та функції художньої
творчості, розглядається структура художньо-творчих здібностей молодших
школярів, окреслюються шляхи їх розвитку як передумови становлення майбутньої
духовної еліти нашої країни.
Ключові
слова: теорія еліт, духовна еліта, художньо-творча діяльність, художньо-творчі
здібності молодших школярів, програма "Світ творчості”
Ключевые слова: теория элит, духовная элита, художественно-творческая
деятельность, художественно-творческие способности младших школьником,
программа «Мир творчества».
На початку ІІІ тисячоліття в усьому світі
намітилася тенденція до переосмислення сутності людини, мети її існування, а
також цілей освіти. Як відомо, радянська наукова думка минулого століття утвердила
в нашій країні та в багатьох інших матеріалістичну методологію. Це стало однією
з головних причин утилітарного ставлення людей до світу, глобальної екологічної
катастрофи, а також спричинила втрату сенсу життя значної частини людства, що є
коренем зародження проблем наркоманії, алкоголізму, сексуальної розбещеності,
комп’ютерної залежності, пошуку різноманітних задоволень тощо.