ІОП "ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ"
Пятница, 29.03.2024, 10:27
Меню порталу
Пошук
Категории раздела
Дослідження з питань впровадження ДО [53]
Технології дистанційної освіти, інноваційні методи навчання, ІКТ в ВНЗ
Фізико-технічні дослідження [7]
мікро-, нано-, оптоелектроніка; акустика; технічна електроніка
Гуманітарні дослідження [2]
Філософія державного управління, соціокультурні дослідження
Розвиток творчості [11]
Методика преподавания естественнонаучных дисциплин [9]
Друзі порталу
Вища школа
Корисні посилання
МОН України

ДНУ "ІМЗО"

НАПН України

НАН України

Якість освіти

Educational Era

Нова українська школа

Університет менеджменту освіти

Педрада (портал освітян України)

Луганська облдержадміністрація

Управління молоді та спорту Луганської облдержадміністрації

Законодавство України

Електронні інформаційні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського

Пошук поштових відправлень

Наше опитування
Чи хочете ви одержати другу вищу освіту:
Всего ответов: 17
Статистика


Украина онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Дослідження з питань впровадження ДО

В категории материалов: 53
Показано материалов: 21-30
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Воронкін О.С. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів України у 90-х роках ХХ ст. - на початку XXI ст. // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - № 20. – С. 99-116. - Режим доступу : http://ite.kspu.edu/webfm_send/794

У статті на основі широкого кола джерел і матеріалів здійснено спробу визначити і охарактеризувати основні віхи еволюції інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів України з 90-х років XX ст. до сьогодення. Історичні етапи досліджуються на основі аналізу матеріалів науково-практичних конференцій, спеціалізованих фахових видань у галузі педагогічних наук та інших навчально-методичних видань, а також юридичної бази, організаційних аспектів, процесів інформатизації та комп'ютеризації навчальних закладів. Розглядається еволюція міжнародних програм і рекомендацій у системі підготовці фахівців інформаційного профілю, а також національна структура ІТ-спеціальностей. Робиться висновок, що у 1990-х роках відбувалася системна підтримка ІКТ на всіх рівнях освіти та зароджувалися перші дистанційні технології навчання, у 2000-х роках розвиваються технології веб-орієнтованого навчання та інші технології навчання. Широке впровадження ІКТ в навчальний процес сприяло появі нових спеціальностей, у тому числі для підготовки науково-педагогічних кадрів, широкої підтримки віртуальних навчальних середовищ, масової реалізації концепцій відкритої та неперервної системи освіти, а також напрацюванні міжнародних та національних стандартів і рекомендацій щодо викладання інформатичних дисциплін в університетах.

Ключові слова: інформатизація; нова інформаційна технологія; компетентність; комп’ютерна технологія; технології дистанційного навчання.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 496 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 29.12.2014 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Можливості використання системи QR-кодів у вищій школі / О.С. Воронкін // FOSS Lviv 2014 : збірник наукових праць четвертої міжнародної науково-практичної конференції (24-27 квітня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 145-149.

 

Стисло розглядаються питання, пов'язані з використанням технології QR-кодів у навчальному процесі вищих навчальних закладів.

 
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 4385 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 29.04.2014 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Еволюція вільного програмного забезпечення в контексті формування ринку інформаційних послуг / О.С. Воронкін // FOSS Lviv 2014 : збірник наукових праць четвертої міжнародної науково-практичної конференції (24-27 квітня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 141-145.

 

Стисло розглядаються питання, пов'язані з еволюцією вільного програмного забезпечення з другої половини XX ст. до сьогодення.

 

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1422 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 29.04.2014 | Комментарии (0)

Воронкін О.С. Розвиток комп’ютерних технологій підтримки навчання студентів вищих навчальних закладів України (друга половина 50-х – початок 90-х років XX ст.) // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – № 1 (39). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/960
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 687 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 09.03.2014 | Комментарии (0)

Воронкин А. С. Социальные сети: эволюция, структура, анализ // Образовательные технологии и общество : международный электронный журнал. – 2014. – Т. 17. – № 1. – С. 650–675. – Режим доступа : http://ifets.ieee.org/russian/depository/v17_i1/pdf/21.pdf
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1052 | Author: Воронкин Алексей | Добавил: voronkin | Дата: 09.03.2014 | Комментарии (0)

Манако А.Ф., Воронкин А.С. ИКТ в образовании: эволюция, конвергенция и инновации // Международный журнал "Образовательные технологии и общество" (Educational Technology & Society). – 2014. – V. 17. – №. 1. – С. 487-521  Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v17_i1/pdf/11.pdf
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 680 | Author: Воронкин Алексей | Добавил: voronkin | Дата: 09.03.2014 | Комментарии (0)

Манако А.Ф., Воронкин А.С. Инновации в образовании: эволюция и конвергенция как источник трансформаций / В коллективной монографии "Новые информационные технологии в образовании для всех: непрерывное обучение" / [Авторский коллектив: В.И. Гриценко и др.]. - К. : изд. дом "Академпериодика". – 2013. – С. 90-120.
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 633 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 09.03.2014 | Комментарии (0)

Манако А.Ф., Воронкін О.С. Еволюція та конвергенція впровадження ІКТ в освіті як джерело інновацій // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2013. № 6. – C. 82-87.
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 674 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 09.03.2014

Воронкін О. С. Вплив факторів еволюції та конвергенції на інноваційні процеси в освіті на прикладі мультимедіа / О. С. Воронкін // Нові інформаційні технології в освіті для всіх: безперервна освіта : матер. VIII міжнар. конф. (26 – 27 листоп. 2013 р., м. Київ). – К., 2013. – С. 31 – 37.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1566 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 16.01.2014 | Комментарии (0)

А. С. Воронкин. Практические основы аналитического исследования персональной учебной среды в открытом он-лайн курсе // Образовательные технологии и общество : международный электронный журнал. – Т. 16. – № 4 (октябрь 2013). – Казань : Государственное образовательное учреждение высшего профессионального образования "Казанский государственный технологический университет", 2013. – С. 459–474. – Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v16_i4/html/14.htm

Аннотация

В статье рассматриваются базовые вопросы построения графа персональной учебной сети, а также возможности Интренет-сервисов для сбора и обработки статистических данных. Подход позволяет не только проанализировать структуру учебной сети того или иного учащегося, но и оценить степень его вовлеченности в процесс налаживания взаимоотношений с аудиторией в рамках открытого он-лайн курса. Используя полученные данные, можно выделить наиболее эффективные пути привлечения новой целевой аудитории.

Ключевые слова

Электронное обучение, персональная учебная сеть, массовый открытый он-лайн курс, twitter.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 622 | Author: Воронкин Алексей | Добавил: voronkin | Дата: 23.12.2013

Українські свята
Праздники Украины
Форма входа
Edutopia RSS
ІОП "Технології дистанційної освіти" © Lugansk, Ukraine, 2024 Конструктор сайтов - uCoz