ІОП "ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ"
Пятница, 24.11.2017, 22:22
Меню порталу
Категории раздела
Дослідження з питань впровадження ДО [53]
Технології дистанційної освіти, інноваційні методи навчання, ІКТ в ВНЗ
Фізико-технічні дослідження [7]
мікро-, нано-, оптоелектроніка; акустика; технічна електроніка
Гуманітарні дослідження [2]
Філософія державного управління, соціокультурні дослідження
Розвиток творчості [11]
Методика преподавания естественнонаучных дисциплин [2]
Наше опитування
Скільки вам років:
Всего ответов: 37
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту

НАН України

Державний департамент інтелектуальної власності

Луганська облдержадміністрація

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту Луганської облдержадміністрації

Луганська обласна рада

Державна соціальна служба для сім'ї, дітей та молоді

Президент України

Урядовий портал

Верховна Рада України

Електронні інформаційні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського

Пошук поштових відправлень

Українські свята
Праздники Украины
Статистика



Украина онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Дослідження з питань впровадження ДО

Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний вимір

Воронкін О.С. Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний вимір

Анотація. Представлено огляд найбільш поширених індексів, що характеризують рівень розвитку ІКТ в Україні: глобальний індекс конкурентоспроможності, індекс мережної готовності, індекс цифрової можливості, глобальний індекс можливостей, індекс розвитку ІКТ, а також таких показників як: кількість абонентів мережі Інтернет, споживчі ціни на послуги домашнього Інтернету. На основі цих даних проаналізовано рівень розвитку ІКТ в Україні. Визначено й систематизовано чинники, що стримують розвиток сфери ІКТ, а також проблеми, що супроводжують використання ІКТ у вищій школі України. Окреслено
перспективи подальшого розвитку ІКТ в освіті. Відзначено, що авторитетні міжнародні рейтинги мають використовуватися державою для здійснення аналізу проблемних аспектів чинної політики, їх усунення, забезпечення відповідної підготовки майбутніх фахівців, а також для моніторингу прогресу в даній сфері.
 

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; вища школа; індекси; проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій; перспективи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Воронкін О.С. Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний вимір / О. С. Воронкін //  Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – Том 55. – №5. – С. 12–30. –  Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1472/1083



Источник: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1472/1083
Категория: Дослідження з питань впровадження ДО | Добавил: voronkin (15.04.2017) | Автор: Воронкін Олексій E W
Просмотров: 70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
RSS-новини
Пошук
Друзі порталу
Вища школа
ІОП "Технології дистанційної освіти" © Lugansk, Ukraine, 2017 Конструктор сайтов - uCoz