ІОП "ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ"
Суббота, 27.04.2024, 05:14
Меню порталу
Пошук
Категории раздела
Дослідження з питань впровадження ДО [53]
Технології дистанційної освіти, інноваційні методи навчання, ІКТ в ВНЗ
Фізико-технічні дослідження [7]
мікро-, нано-, оптоелектроніка; акустика; технічна електроніка
Гуманітарні дослідження [2]
Філософія державного управління, соціокультурні дослідження
Розвиток творчості [11]
Методика преподавания естественнонаучных дисциплин [9]
Друзі порталу
Вища школа
Корисні посилання
МОН України

ДНУ "ІМЗО"

НАПН України

НАН України

Якість освіти

Educational Era

Нова українська школа

Університет менеджменту освіти

Педрада (портал освітян України)

Луганська облдержадміністрація

Управління молоді та спорту Луганської облдержадміністрації

Законодавство України

Електронні інформаційні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського

Пошук поштових відправлень

Наше опитування
Що на ваш погляд є причиною низької популярності дистанційної освіти (ДО) в Україні?
Всего ответов: 22
Статистика


Украина онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Дослідження з питань впровадження ДО

В категории материалов: 53
Показано материалов: 41-50
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Воронкин А. С.
Приоритеты высшего образования в контексте развития информационно-коммуникационных технологий // Інтернет–Освіта–Наука – 2012 : збірник праць VIII Міжнародної науково-технічної конференції, ІОН–2012, Вінниця, 1–5 жовтня 2012 р. – Вінниця, 2012. – C.14–15.


Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 774 | Добавил: voronkin | Дата: 11.11.2012 | Комментарии (0)

Воронкін О. С.
Використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі // Інтернет–Освіта–Наука – 2012 : збірник праць VIII Міжнародної науково-технічної конференції, ІОН–2012, Вінниця, 1–5 жовтня 2012 р. – Вінниця, 2012. – C.12–13.


Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1178 | Добавил: voronkin | Дата: 11.11.2012 | Комментарии (0)

УДК 371.3; 373.5.02
ББК 74.202.4я73
В753


Воронкін О. С.
Основи використання інформаційно-комп’ютерних технологій в сучасній вищій школі : посіб. з дисципліни  «Комп'ютерні технології в науці й освіті» / Олексій Сергійович Воронкін. – Луганськ : Вид-во ЛДІКМ, 2011. – 156 с.


В посібнику розглядаються базові питання модернізації педагогічного процесу в навчальних закладах із застосуванням ІКТ, основи технологій дистанційного навчання, а також особливості використання мережевих середовищ та сервісів Internet в професійній діяльності сучасного педагога.

Буде корисним для студентів, бакалаврів, магістрів інших спеціальностей й напрямів, програмою яких передбачено вивчення дисциплін «Вища освіта і Болонський процес», «Інформатика та комп’ютерні технології», а також аспірантів і викладачів навчальних закладів різних рівнів, слухачів системи підвищення кваліфікації і співробітників сфери освіти й культури як вступ до основ мережевих технологій навчання.

Завантажити навчальний посібник
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1568 | Добавил: voronkin | Дата: 11.11.2012

«ХМАРНІ» ОБЧИСЛЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ
Воронкін О.С.
Луганський державний інститут культури і мистецтв,
 alex.voronkin@gmail.com


У роботі розглядаються тенденції та перспективи застосування «хмарних» обчислень. Їх використання дозволяє ефективно залучати інформаційні ресурси в навчальний процес, підвищувати якість освіти та трансформувати існуючи методи навчання. «Хмарні» технології було також використано й під час проведення авторського дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку» для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів у листопаді–грудні 2011 р.
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 3113 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 14.05.2012 | Комментарии (0)

ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ВСТУП ДО ФІЗИКИ ЗВУКУ»
О. С. Воронкін
м. Луганськ, Луганський державний інститут культури і мистецтв
alex.voronkin@gmail.com


Воронкін О. С. Досвід проведення відкритого дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку» / О. С. Воронкін // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск X : в 3-х томах. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2012. – Т. 2 : Теорія та методика навчання фізики. – C. 44-53.


У роботі розглядається досвід довузівської Інтернет-підготовки учнів 9-11 класів середньоосвітніх навчальних закладів на прикладі авторського відкритого дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку», який проводився з 29 жовтня по 30 грудня 2011 року. Викладаються основні питання організації дистанційного курсу й наводяться приклади активізації пізнавальної діяльності слухачів. Рис. 3, табл. 2, дж. 7.
Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 2874 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 11.05.2012 | Комментарии (0)

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ УКРАЇНИ
Воронкін Олексій
Луганський державний інститут культури і мистецтв, Україна

Воронкін О. С. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ УКРАЇНИ / О. С. Воронкін // New information technologies in education for all: learning environment : збірник праць VI Міжнародної конференції, ITEA–2011, м. Київ, 22–23 листопада 2011 р. – Київ, 2011. – С. 294–300.


У роботі розглядаються результаті експериментального дослідження з виявлення причин, що гальмують впровадження дистанційної форми навчання. Робиться висновок про недосконалість наповнення вітчизняними медійними матеріалами інформаційно-освітнього середовища.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 3080 | Author: Олексій Воронкін | Добавил: voronkin | Дата: 24.11.2011 | Комментарии (0)

ПЕРСОНАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ МЕРЕЖІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Воронкін Олексій
Луганський державний інститут культури і мистецтв, Україна


Воронкін О. С. ПЕРСОНАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ МЕРЕЖІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ / О. С. Воронкін // New information technologies in education for all: learning environment : збірник праць VI Міжнародної конференції, ITEA–2011, м. Київ, 22–23 листопада 2011 р. – Київ, 2011. – С. 202–208.

У роботі висвітлюються актуальні питання еволюції навчального середовища у контексті розвитку цифрових мереж. Розглядаються основи формування персональних навчальних мереж, а також теорії конекціонізму та конективізму

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 3542 | Добавил: voronkin | Дата: 24.11.2011 | Комментарии (0)


Воронкін О. С. Досвід викладання фізики в Луганському державному інституті культури і мистецтв / О. С. Воронкін // Актуальні питання біологічної фізики та хімії. БФФХ–2011 : матерiали VII Міжнар. наук.-техн. конф., Севастополь, 26–30 квіт. 2011 р. – Севастополь, 2011. – С. 334–336.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 2020 | Author: Олексій Воронкін | Добавил: voronkin | Дата: 26.05.2011 | Комментарии (0)

Використання вільного програмного забезпечення в системі  дистанційної освіти

Воронкін О. С.

Луганський державний інститут культури і мистецтв, alex.voronkin@gmail.com

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ FOSS LVIV-2011

У роботі розглядаються актуальні питання поширення вільного програмного забезпечення та перспективні безкоштовні Internet сервіси для базової підтримки дистанційної форми навчання. Робиться висновок про необхідність прийняття цільової програми по впровадженню відкритого програмного забезпечення у сфері державного управління, в органах державної влади, місцевого самоврядування та навчальних закладах України.

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 2925 | Author: Воронкін Олексій Сергійович | Добавил: voronkin | Дата: 01.03.2011 | Комментарии (0)

Прогресс в информационных и коммуникационных технологиях (ИКТ) во многом обусловил активно идущий ныне, прежде всего, в экономике, процесс глобализации, который не может не затрагивать культуральные традиции и сферу образования. Стратегическим направлением развития образовательных систем в разных странах мира в ХХI веке является формирование перспективного образования, базирующегося, с одной стороны, на интеграции в глобальное образовательное пространство, а с другой, - на создании собственных информационных ресурсов и сред. Подчеркнем, что первым по важности среди определений образовательных систем выделяется понятие перспективности, то есть «обеспечение будущего».

Дослідження з питань впровадження ДО | Просмотров: 1482 | Author: Румянцев Владимир Васильевич | Добавил: voronkin | Дата: 12.11.2010

Українські свята
Праздники Украины
Форма входа
Edutopia RSS
ІОП "Технології дистанційної освіти" © Lugansk, Ukraine, 2024 Конструктор сайтов - uCoz