ІОП "ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ"
Понедельник, 20.05.2024, 06:34
Меню порталу
Пошук
Друзі порталу
Вища школа
Корисні посилання
МОН України

ДНУ "ІМЗО"

НАПН України

НАН України

Якість освіти

Educational Era

Нова українська школа

Університет менеджменту освіти

Педрада (портал освітян України)

Луганська облдержадміністрація

Управління молоді та спорту Луганської облдержадміністрації

Законодавство України

Електронні інформаційні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського

Пошук поштових відправлень

Наше опитування
Як ви ставитесь до впровадження технологій дистанційного навчання?
Всего ответов: 22
Статистика


Украина онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 

Тарас Хохола
Випускник Комунального закладу "Луганська обласна мала академія наук учнівської молоді".

Випускник Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею Сєвєродонецької міської ради Луганської області.

Студент КНУ імені Тараса Шевченка. Стипендіат Президента України

 

 

В 2012 році під керівництвом старшого викладача Луганського державного інституту культури і мистецтв, керівника секції експериментальної фізики ЛОМАНУМ О. С. Воронкіна наукова робота Т. Хохоли «Моделювання фізичних явищ при вивченні розділу «Коливання і хвилі» стала переможцем XVIII обласного конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Луганської обласної малої академії наук учнівської молоді.


Нагородження у фіналі Всеукраїнського конкурсу-захисту наукових робіт, м. Київ
 
Представляючи Луганську область у фіналі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт в Києві 6-7 квітня 2012 року Тарас Хохола захистив роботу та посів почесне III-тє місце в секції "Експериментальна фізика”.
 

 

 

 
Дипломи I-го та III-го ступенів
 
 

Основна увага була приділена створенню чотирьох імітаційних моделей, які стануть в нагоді при вивченні розділу фізики «Коливання і хвилі» у 8 та 11 класах загальноосвітніх навчальних закладів. Тестові відеозаписи роботи кожної програмної моделі завантажено в Youtube.

 
Відеозапис роботи 1-ої програмної моделі
Програму слід використовувати у 8-му класі при вивченні теми «Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань» в якості демонстраційної моделі учителем. Вона дає можливість візуально відтворити графік гармонічних коливань при зміні фізичних параметрів: можливість змінювати значення амплітуди, частоти та початкової фази коливання.

 
Відеозапис роботи  2-ої програмної моделі
Програму доцільно використовувати при вивченні у 8-му класі теми «Звук. Поширення звуку в різних середовищах», «Швидкість поширення звуку». Буде корисною при вивченні розділу «Властивості газів, рідин, твердих тіл».


Відеозапис роботи  3-ої програмної моделі
В 11-му класі при вивченні розділу «Коливання та хвилі» дана програма дозволяє наглядно пояснити принцип суперпозиції, доповнити, а при відсутності певного обладнання, замінити реальний фізичний експеримент віртуальним.


Відеозапис роботи  4-ої програмної моделі
Програма дозволяє ознайомити учнів з поняттям та природою биття. Дану програму доцільно використовувати при вивченні теми «Механічні коливання й хвилі» у 10-му класі (профільний рівень).
Українські свята
Праздники Украины
Форма входа
Календар
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Edutopia RSS
Архів записів
ІОП "Технології дистанційної освіти" © Lugansk, Ukraine, 2024 Конструктор сайтов - uCoz