Воронкін О.С. Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний вимір
Анотація. Представлено огляд найбільш поширених індексів, що характеризують рівень розвитку ІКТ в Україні: глобальний індекс конкурентоспроможності, індекс мережної готовності, індекс цифрової можливості, глобальний індекс можливостей, індекс розвитку ІКТ, а також таких показників як: кількість абонентів мережі Інтернет, споживчі ціни на послуги домашнього Інтернету. На основі цих даних проаналізовано рівень розвитку ІКТ в Україні. Визначено й систематизовано чинники, що стримують розвиток сфери ІКТ, а також проблеми, що супроводжують використання ІКТ у вищій школі України. Окреслено
перспективи подальшого розвитку ІКТ в освіті. Відзначено, що авторитетні міжнародні рейтинги мають використовуватися державою для здійснення аналізу проблемних аспектів чинної політики, їх усунення, забезпечення відповідної підготовки майбутніх фахівців, а також для моніторингу прогресу в даній сфері.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; вища школа; індекси; проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій; перспективи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.
Воронкін О.С. Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний вимір / О. С. Воронкін // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – Том 55. – №5. – С. 12–30. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1472/1083
Источник: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1472/1083 |