Воронкін О.С. Теоретичні засади дослідження інтегративних підходів у реалізації освітніх STEM-програм у закладах загальної середньої освіти України / О.С. Воронкін // Наукові записки Малої академії наук України. – 2020. – № 2(18). – С.95-103. – Режим доступу : http://snman.science/index.php/sn/article/view/22
Воронкін О. Застосування таксономії Блума при оцінюванні ефективності формування математичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти / О. Воронкін // Наукові записки Малої Академії Наук України. – 2019. – № 16. – С. 29-34.- Режим доступу : http://tdo.at.ua/paper/paper_2019_16.pdf
ВОРОНКІН О.С. ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ КАЛЬКУЛЯТОРІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ [ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС] / О.С. ВОРОНКІН // НАУКОВІ ЗАПИСКИ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ. - 2019. - C.21-28. - РЕЖИМ ДОСТУПУ : http://tdo.at.ua/voronkin/stattja_kalkuljatory.pdf
Воронкін О.С. Віртуальний лабораторний практикум «Електричний струм» / О.С. Воронкін // Наукові записки Малої академії наук України. Серія «Педагогічні науки» : [зб. наук. праць; редкол. : С.О. Довгий (голова), О.Є. Стрижак, О.В. Лісовий, І.М. Савченко та ін.]. – К. : 2018. – Вип. 13. – С. 38–59. - Режим доступу : http://tdo.at.ua/electric.pdf
Воронкін О.С. Демонстраційні досліди з теми «Ультрафіолетове випромінювання. Значення в природі та використання у техніці і мистецтві» / О. С. Воронкін // Наукові записки Малої академії наук України. Серія «Педагогічні науки» : [зб. наук. праць; редкол. : С.О.Довгий (голова), О.Є.Стрижак, О.В. Лісовий, І.М.Савченко та ін.]. – К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. – Вип. 11. – C. 99–116. - Режим доступу : http://tdo.at.ua/uv.pdf
Воронкін О.С. Використання елементів STEАM-освіти під час розгляду базових питань шкільної програми фізики з кінематики механічного руху / О.С. Воронкін // Наукові записки Малої академії наук України. – Вип. 10. – Серія : Педагогічнінауки : зб. наук. пр. – К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017. – С. 144-160. - Режим доступу : http://tdo.at.ua/voronkin/stem.pdf
ПРОБЛЕМИ
ФОРМУВАННЯ
ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ПІД
ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ВИЩІЙ ШКОЛІ
О.С. Воронкін, магістр, член УФТ, ст. викладач Луганська державна академія культури і мистецтв
Воронкін О. С. Проблеми формування природничо-наукової картини світу під
час навчання фізики / О. С. Воронкін // Актуальні питання біологічної
фізики та хімії. БФФХ–2013 : матерiали IX міжнар. наук.-техн. конф.,
Севастополь, 22–26 квіт. 2013 р. – Севастополь : СевНТУ, 2013. – С.
214–216.
Метою даної статті є показ можливостей
формування пізнавального інтересу учнів засобами реалізації
міжпредметних зв’язків, що переростають в інтеграційні процеси
формування знань на уроках фізики з іншими природничими науками, зокрема
з біологією та біонікою.