ІОП "ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ"
Суббота, 23.11.2024, 23:53
Меню порталу
Пошук
Категории раздела
Дослідження з питань впровадження ДО [53]
Технології дистанційної освіти, інноваційні методи навчання, ІКТ в ВНЗ
Фізико-технічні дослідження [7]
мікро-, нано-, оптоелектроніка; акустика; технічна електроніка
Гуманітарні дослідження [2]
Філософія державного управління, соціокультурні дослідження
Розвиток творчості [11]
Методика преподавания естественнонаучных дисциплин [9]
Друзі порталу
Вища школа
Корисні посилання
МОН України

ДНУ "ІМЗО"

НАПН України

НАН України

Якість освіти

Educational Era

Нова українська школа

Університет менеджменту освіти

Педрада (портал освітян України)

Луганська облдержадміністрація

Управління молоді та спорту Луганської облдержадміністрації

Законодавство України

Електронні інформаційні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського

Пошук поштових відправлень

Наше опитування
Як ви ставитесь до впровадження технологій дистанційного навчання?
Всего ответов: 22
Статистика


Украина онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Методика преподавания естественнонаучных дисциплин

Застосування таксономії Блума при оцінюванні ефективності формування математичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти

Воронкін О. Застосування таксономії Блума при оцінюванні ефективності формування математичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти / О. Воронкін // Наукові записки Малої Академії Наук України. – 2019. – № 16. – С. 29-34.- Режим доступу : http://tdo.at.ua/paper/paper_2019_16.pdf

 

Категория: Методика преподавания естественнонаучных дисциплин | Добавил: voronkin (08.11.2020) | Автор: Воронкін Олексій E
Просмотров: 276 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Українські свята
Праздники Украины
Форма входа
Edutopia RSS
ІОП "Технології дистанційної освіти" © Lugansk, Ukraine, 2024 Конструктор сайтов - uCoz