Воронкин А. С. Приоритеты высшего образования в контексте развития информационно-коммуникационных технологий // Інтернет–Освіта–Наука – 2012 : збірник праць VIII Міжнародної науково-технічної конференції, ІОН–2012, Вінниця, 1–5 жовтня 2012 р. – Вінниця, 2012. – C.14–15.
Воронкін О. С. Використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі // Інтернет–Освіта–Наука – 2012 : збірник праць VIII Міжнародної науково-технічної конференції, ІОН–2012, Вінниця, 1–5 жовтня 2012 р. – Вінниця, 2012. – C.12–13.
Воронкін О. С. Основи використання інформаційно-комп’ютерних технологій в сучасній вищій школі : посіб. з дисципліни «Комп'ютерні технології в науці й освіті» / Олексій Сергійович Воронкін. – Луганськ : Вид-во ЛДІКМ, 2011. – 156 с.
В посібнику розглядаються базові питання модернізації педагогічного процесу в навчальних закладах із застосуванням ІКТ, основи технологій дистанційного навчання, а також особливості використання мережевих середовищ та сервісів Internet в професійній діяльності сучасного педагога. Буде корисним для студентів, бакалаврів, магістрів інших спеціальностей й напрямів, програмою яких передбачено вивчення дисциплін «Вища освіта і Болонський процес», «Інформатика та комп’ютерні технології», а також аспірантів і викладачів навчальних закладів різних рівнів, слухачів системи підвищення кваліфікації і співробітників сфери освіти й культури як вступ до основ мережевих технологій навчання.
«ХМАРНІ» ОБЧИСЛЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ Воронкін О.С. Луганський державний інститут культури і мистецтв, alex.voronkin@gmail.com
У роботі розглядаються тенденції та перспективи застосування «хмарних» обчислень. Їх використання дозволяє ефективно залучати інформаційні ресурси в навчальний процес, підвищувати якість освіти та трансформувати існуючи методи навчання. «Хмарні» технології було також використано й під час проведення авторського дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку» для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів у листопаді–грудні 2011 р.
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ВСТУП ДО ФІЗИКИ ЗВУКУ» О. С. Воронкін м. Луганськ, Луганський державний інститут культури і мистецтв alex.voronkin@gmail.com
Воронкін О. С. Досвід проведення відкритого дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку»/ О. С. Воронкін // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск X : в 3-х томах. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2012. – Т. 2 : Теорія та методика навчання фізики. – C. 44-53.
У роботі розглядається досвід довузівської Інтернет-підготовки учнів 9-11 класів середньоосвітніх навчальних закладів на прикладі авторського відкритого дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку», який проводився з 29 жовтня по 30 грудня 2011 року. Викладаються основні питання організації дистанційного курсу й наводяться приклади активізації пізнавальної діяльності слухачів. Рис. 3, табл. 2, дж. 7.
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ УКРАЇНИ
Воронкін Олексій
Луганський державний інститут культури і мистецтв, Україна
Воронкін О. С. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ УКРАЇНИ /
О. С. Воронкін // New information technologies in education for all:
learning environment : збірник праць VI Міжнародної конференції,
ITEA–2011, м. Київ, 22–23 листопада 2011 р. – Київ, 2011. – С. 294–300.
У роботі розглядаються результаті
експериментального дослідження з виявлення причин, що гальмують
впровадження дистанційної форми навчання. Робиться висновок про
недосконалість наповнення вітчизняними медійними матеріалами
інформаційно-освітнього середовища.
ПЕРСОНАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ МЕРЕЖІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Воронкін Олексій
Луганський державний інститут культури і мистецтв, Україна
Воронкін О. С. ПЕРСОНАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ МЕРЕЖІ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ / О. С. Воронкін // New information technologies in education for all: learning environment : збірник праць VI Міжнародної конференції, ITEA–2011, м. Київ, 22–23 листопада 2011 р. – Київ, 2011. – С. 202–208.
У роботі висвітлюються актуальні питання еволюції навчального середовища
у контексті розвитку цифрових мереж. Розглядаються основи формування
персональних навчальних мереж, а також теорії конекціонізму та
конективізму
Воронкін О. С. Досвід викладання фізики в Луганському державному інституті культури і мистецтв / О. С. Воронкін // Актуальні питання біологічної фізики та хімії. БФФХ–2011 : матерiали VII Міжнар. наук.-техн. конф., Севастополь, 26–30 квіт. 2011 р. – Севастополь, 2011. – С. 334–336.
У
роботі розглядаються актуальні
питання поширення вільного програмного
забезпечення та перспективні безкоштовні
Internet сервіси для базової підтримки
дистанційної форми навчання. Робиться
висновок про необхідність прийняття
цільової програми по впровадженню
відкритого програмного забезпечення
у сфері державного управління, в органах
державної влади, місцевого самоврядування
та навчальних закладах України.
Прогресс в информационных и
коммуникационных технологиях (ИКТ) во многом обусловил активно идущий ныне,
прежде всего, в экономике, процесс глобализации, который не может не
затрагивать культуральные традиции и сферу образования.Стратегическим направлением развития
образовательных систем в разных странах мира в ХХI веке является формирование перспективного
образования, базирующегося, с одной стороны, на интеграции в глобальное
образовательное пространство, а с другой, - на создании собственных
информационных ресурсов и сред. Подчеркнем, что первым по важности среди
определений образовательных систем выделяется понятие перспективности,
то есть «обеспечение будущего».