Воронкін О. С. В.М. Глушков - засновник інформатики в Україні [Електронний ресурс] /
О. С. Воронкін // Інформаційно-освітній портал "Технології дистанційної освіти". – Режим доступу : http://tdo.at.ua/publ/distance_education/glushkov/1-1-0-48
О.С. Воронкін. Конективізм і масові відкриті дистанційні курси // Теорія та методика електронного навчання : збірник наукових праць. –
Кривий Ріг : Видавничий відділ КМІ, 2013. – Випуск IV. – С. 30-39.
Використання сервісу nigma-математика для реалізацій
функцій контролю під час розв’язування найпростіших математичних задач
Воронкін О. С. Використання сервісу nigma-математика для реалізацій
функцій контролю під час розв’язування найпростіших математичних задач /
О. С. Воронкін // FOSS Lviv 2013 : збірник наукових праць третьої
міжнародної науково-практичної конференції (18-21 квітня 2013 р., м.
Львів). – Львів, 2013. – С. 41-43.
У доповіді досліджується питання використання сервісу "Математика”
метапошукової системи Nigma для оперативного розв'язання елементарних
математичних задач.
Воронкін О. С. Автоматизований текстологічний аналіз: використання детекторів Інтернет-плагіату в академічному секторі / О. С. Воронкін // FOSS Lviv 2013 : збірник наукових праць третьої міжнародної
науково-практичної конференції (18-21 квітня 2013 р., м. Львів). –
Львів, 2013. – С. 38-40.
В
роботі розглядається проблема виявлення
запозичень текстів Інтернет-мережі,
стисло наводяться загальні характеристики
деяких безкоштовних детекторів плагіату.
ГРАФ ТВІТТЕР-МЕРЕЖІ ЯК ЗАСІБ АНАЛІЗУ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ ІЗ АУДИТОРІЄЮ У ВІДКРИТОМУ ДИСТАНЦІЙНОМУ КУРСІ О. С. Воронкін Луганська державна академія культури і мистецтв
Воронкін О. С. Граф твіттер-мережі як
засіб аналізу взаємозв’язків із аудиторією у відкритому дистанційному
курсі / О. С. Воронкін // Інформаційні
процеси і технології "Інформатика-2013” : матеріали VI-ої міжнародної
науково-практичної конференції молодих учених і студентів, Севастополь,
22–26 квіт. 2013 р. – Севастополь : ВЕБЕР, 2013. – С. 151-153.
This paper give
analysis graph's twitter as a means relationship with an audience in
open on-line course's
Воронкін О. С. Масштабні проекти з реалізації глобальної відкритої освітньої парадигми [Електронний ресурс] / О. С. Воронкін // Інформаційні технології в освіті: особистість, освітній простір, методологія навчання, освітні ресурси : матеріали науково-практичної конференції (IV Міжнародний освітній Форум: "Особистість в єдиному освітньому просторі", 1-26 квітня 2013 р., м. Запоріжжя). - Режим доступу : http://oeopkonf4.blogspot.com/p/4.html
А. С. Воронкин.Организация дистанционного обучения в сетевом сообществе // Образовательные технологии и общество : международный электронный журнал. – Т. 16. – № 1 (январь 2013). – Казань : Государственное образовательное учреждение высшего профессионального
образования "Казанский государственный технологический университет", 2013. – С. 627–646. – Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v16_i1/html/17.htm
Аннотация
В статье рассматриваются результаты
исследования «Коннективизм и массовые открытые дистанционные курсы», а также обобщен
опыт организации авторского открытого дистанционного курса «Введение в физику
звука» для учеников 9-11 классов средних учебных заведений.
The paper considers the results of Internet survey«Connectivism and massiveopen
on-line courses». The results of open distance on-line course's «Introduction to the
physics of sound» for pupils in grades 9-11 secondary schools are generalized.
Ключевыеслова
Электронное обучение, коннективизм, персональная учебная
сеть, массовый открытый дистанционный курс.
E-learning, connectivism, personal learning network, massive open on-line course.
А. С. Воронкин. Философия психолого-дидактических
концепций обучения в информационном
обществе // Философские проблемы
информационных технологий и
киберпространства : электронный научный
журнал . – № 1 (декабрь 2012). – Пятигорск
: ПГЛУ, 2012. – C. 55-65. – Режим доступа : http://www.pglu.ru/innovation/cyberspace/issues/2012/Voronkin.pdf
В статье
рассматриваются психолого-дидактические
концепции обучения в контексте развития
информационных технологий. Сформулированы
актуальные проблемы коннективизма как
теории обучения.
The
paper deals psycho-didactic concept of learning in the context of
evolution
of information technology. Actual problems of connectivism as learning
theory are identified.
Ю. М. Турко, студент IV курсу Луганської державної академії культури і мистецтв,
О. С. Воронкін, наук. керівник, ст. викладач, Луганської державної академії культури і мистецтв
Проблеми захисту автоського права в системі дистанційної освіти
Робота: "Проблеми захисту автоського права в системі дистанційної освіти" посіла почесне III місце на 2-му етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2011/2012 навчальному році
Воронкін О. С. Організація дистанційного навчання з фізики – позашкільна підготовка обдарованої молоді до дослідницької роботи // Інформаційні технології в освіті, 2012. Херсон : Видавництво Херсонського державного університету. – Випуск 12. – С. 119 – 126.
У статті розглядається досвід проведення педагогічного експерименту – відкритого дистанційного курсу «Вступ до фізики звуку»